De medewerkers van DOPPA zorg doen er alles aan om de zorgverlening goed te laten verlopen. Wij vinden het belangrijk om zorg van goede kwaliteit te leveren. Toch kan het zijn dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ga in dat geval hierover in gesprek met uw behandelaar. Deze zal samen met u naar een oplossing zoeken.
Mocht het contact met uw behandelaar niet tot tevredenheid leiden, dan kunt u contact opnemen met ons managementteam. Zij zijn bereikbaar via ons algemene telefoonnummer 085 007 9000 of via het e-mailadres mt@doppazorg.nl
U kunt ook een formele klacht indienen bij DOPPA zorg middels onderstaand klachtenformulier. Stuur het ingevulde formulier naar mt@doppazorg.nl en wij zullen hier uiteraard zo spoedig mogelijk op reageren.
Wilt u of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg.
Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waarbij we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.
Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.
Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.
Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.
Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.
Het doel blijft het oplossen van onvrede en klachten.
https://klachtenportaalzorg.nl/klacht-indienen-klachtenportaal-zorg/